iso 9001, iso 9001 belgesi, iso 22000, tse hizmet yeterlilik belgesi, iso 9000 kalite belgesi, iso danışmanlık eğitim ve kalibrasyon izmir, iso9000 izmir, ıso 9001,izmir iso 14001, iso14001 izmir
iso 9001 izmir
Eurocons Eğitim ve Danışmanlık Anasayfa

BAŞVURU REFERANSLAR

Kurumsal
Hizmetler
Bilgi Bankası
Eğitimler
İletişim
 
izmir danışmanlık ve eğitim hizmetleri
Sistem Danışmanlık
ISO 9001:2008

ISO 14001:2004
ISO 22000:2005
ISO TS 16949:2002

OHSAS 18001:2007
ISO 13485:2003
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti
ISO 27001 Bilgi Güvenliği
   
BRC Ambalaj Malzemesi Global Standart
BRC

IFS
HELAL GIDA
   
Ürün Belgelendirme

CE
GOST-R
UkrSEPRO

TSE HYB
 
ISO 10002 - Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

Müşteri odaklılık, müşteri memnuniyeti, müşteri geri bildirimi, müşteri şikayeti, müşteri sadakati, müşteri talebi. Eminiz ki tüm bu başlıklara birçok yerde  rastlamışsınızdır. Bir işletme her ne iş kolunda faaliyet gösterirse göstersin ortaya çıkardığı ürün ve/veya hizmetlerini müşterilerine sunmaktadır. Dolayısıyla müşteri istek ve taleplerinin ele alınması, ürün ve hizmetlerin oluşumuna katkı sağlaması, olumsuz durumların ve uygunsuzlukların giderilmesi, uygunsuzlukların sebeplerinin giderilmesi, sonuç olarak müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi amaçlı bir yönetim sürecine ihtiyaç duyulmaktadır.

Bu kapsamda Uluslararası Standartlar Organizasyonu (ISO) tarafından yayınlanan ve son versiyonu 2006 yılında yayınlanmış olan ISO 10002 standardı tüm müşteri yönetim süreçlerini ele alan bir standart olarak karşımıza çıkmaktadır.

Her şeyin değiştiği gibi müşteri istek, talep ve ihtiyaçları da değişmektedir. Bu değişime ayak uydurabilen işletmeler ayakta kalabilmekte diğerleri ise elenmektedir.

ISO 10002: 2006  MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ STANDARTI’ NIN FAYDALARI
-Müşteri beklentilerinin kontrol altına alınması sağlanır.
-Müşteri talep ve şikayetlerinin alınması değerlendirilmesi ile ilgili sistematik bir yaklaşım sağlar
-Müşteri beğenilerinin ve şikayetlerinin ürün ve hizmet üretim süreçleri ve hatta tasarım süreçlerine entegrasyonu sağlanır.
-Müşteri Müşteri şikayeti alındığında ne gibi işlemler yapılması ve nasıl bir yol izlenmesi gerektiği tanımlanarak bu duruma hazırlıklı olunur.
-Müşteri memnuniyetsizliği ve şikayetlerinin ana sebeplerinin tespiti ve bu sepelerin giderilmesi için bir fırsat yaratır. İyileştirme sağlanır.
-Mevcut müşterilerin elde tutulmasının yani müşteri sadakatinin artmasının yanında, yeni müşterilerin kazanılması ve gelişmenin sağlanması mümkün olabilmektedir.

-Her bir şikayet ve olumsuzluk bir fırsattır-

Anahtar kelimeler: Müşteri Şikayetleri Yönetimi, iso 10002, Müşteri Memnuniyeti
 
 
 
Kısayollar: iso 9001:2008 | iso 27001 belgesi | iso 22000 | iso 9001 izmir | iso belgesi | marka tescil S.S.S | Şartlar ve Gizlilik | Site Haritası

© 2017 Bu sitenin tüm hakları EUROCONS LTD. ŞTİ.' ne aittir. Şirket, EUROCONS ® markası ile CE - TSE - TSEK - Hizmet Yeterlilik Belgesi - ISO Serisi (9001-14001-18001-22000-13485-16949) standartları konularında danışmanlık hizmetleri vermektedir.

izmir seo