iso 9001, iso 9001 belgesi, iso 22000, tse hizmet yeterlilik belgesi, iso 9000 kalite belgesi, iso danışmanlık eğitim ve kalibrasyon izmir, iso9000 izmir, ıso 9001,izmir iso 14001, iso14001 izmir
iso 9001 izmir
Eurocons Eğitim ve Danışmanlık Anasayfa

BAŞVURU REFERANSLAR

Kurumsal
Hizmetler
Bilgi Bankası
Eğitimler
İletişim
 
izmir danışmanlık ve eğitim hizmetleri
Sistem Danışmanlık
ISO 9001:2008

ISO 14001:2004
ISO 22000:2005
ISO TS 16949:2002

OHSAS 18001:2007
ISO 13485:2003
   
BRC

IFS
HELAL GIDA
   
Ürün Belgelendirme

CE
GOST-R
UkrSEPRO

TSE HYB
   
Sistem Belgelendirme

ISO 22000
 
ISO 9001:2008 - KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Ürün, hizmet ve sistem için çeşitli standartlar oluşturan yayınlayan  bir  Uluslararası Standard Organizasyonudur.
1947 yılında kurulan. 146 Ülkenin üye olduğu, merkezi Cenevre / İSVİÇRE.

ISO Özel sektörle kamu arasıda özel bir pozisyonda görev yapar. Çünkü bir taraftan devletlere ait enstitülerin üye olduğu diğer taraftan enstitülerin yapısını oluşturan  özel sektör arasında köprü görevindedir.
ISO nun Kelime Anlamı "International Organization for Standardization" İngilizce açılımı kısaltılınca "IOS", Fransızca da Organisation internationale de normalisation kısaltılırsa "OIN" olmasından dolayı yunanca "eşit" anlamına gelen "isos" tan türetilerek şu an kullanılan "ISO" olarak adlandırılmıştır.
 
ISO 9000 SERİSİ TARİHÇESİ
 
1963: MIL-Q 9858A (US Military)
1969:
DEF Standards (UK MOD)
1974:
AQAP Defence Standards
1979:
BS 5750 Pt 1,2,&3
1987:
ISO 9000 Serisi
1994:
Temmuz - ISO 9000 Revizyonu
2000:
ISO 9000 Revizyonu
2008:
ISO 9000 Revizyonu
 

ISO 9000:2000 SERİSİ
Üç standarttan oluşmaktadır;

ISO 9001:2008 – Kalite Yönetim Sistem Gereklilikleri.
ISO 9004:2000 – Kalite Yönetim sistemleri – Performans Geliştirme için Kılavuz
ISO 9000:2000 – Kalite Yönetim sistemleri – Temeller ve Sözlük

 
ISO 9001:2008 MADDELERİNİN YAPISI
 

1. Kapsam
2. Bilgi Referansları
3. Terimler ve Tanımlar.
4. Kalite Yönetim Sistemi .
5. Yönetim Sorumluluğu.
6. Kaynak Yönetimi.
7. Ürün Gerçekleştirme.
8. Ölçme, Analiz ve İyileşme.

 
ISO 9001:2008'İN FAYDALARI
 
  • Çalışanların kalite bilincinde artış sağlanması
  • İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması (prestij)
  • Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması
  • İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi)
  • Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması
  • Hata oranlarında, firelerde, yeniden işlemelerde azalma sağlanması
  • Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılabilmesi
  • Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması
  • İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması
  • İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dökümantasyonun (altyapının) oluşturulması
  • Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması
  • Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanilabilmesi
  • Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması
 
 
Kısayollar: iso 9001:2008 | iso 27001 belgesi | iso 22000 | iso 9001 izmir | iso belgesi | marka tescil S.S.S | Şartlar ve Gizlilik | Site Haritası

© 2017 Bu sitenin tüm hakları EUROCONS LTD. ŞTİ.' ne aittir. Şirket, EUROCONS ® markası ile CE - TSE - TSEK - Hizmet Yeterlilik Belgesi - ISO Serisi (9001-14001-18001-22000-13485-16949) standartları konularında danışmanlık hizmetleri vermektedir.

izmir seo